Bijna op de helft - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu Bijna op de helft - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft

Blijf op de hoogte en volg Kevin

13 December 2012 | Bonaire, Kralendijk

Jaja we zitten al weer bijna 3 maanden hier vandaag over 1 week om precies te zijn, de tijd gaat echt super snel. Maar eens even zien waar waren we gebleven, de laatste keer was de vistite net weer vertrokken naar huis. Nou en toen waren de volgende al weer bijna onderweg naar hier. Eerst even een paar dagen weer hard werken en zorgen dat alles weer schoon was in ons huisje, dus de was gedaan vloeren gesopt badkamer weer lekker fris en we waren weer klaar voor onze volgende vakantie gangers. De papa en mama van Kevin kwamen vakantie vieren en kijken waar wij zoal uithangen samen met Lambert en Jan en Tini en Ellie. Donderdag de 29ste november lande ze hier met de Arke. En wat was het heet, volgens hun allemaal maar wel lekker nu het zo koud was in nederland. Kevin was heel de week lekker vrij en kon dus heerlijk mee vakantie vieren, ik helaas moest nog drie dagen werken maar ook ik had wel een vakantie gevoel. Vrijdag nadat ze waren aangekomen gingen we met zijn alle boodschappen doen, ze waren wel benieuwd hoe dat hier was. Dus hup met zijn alle in de auto 3 achter in de bak want anders paste het niet. Wat denk je krijgen we onderweg een tropisch buitje haha dat was lachen ze waren alle 3 tot op hun vel toe nat!
Toen toch maar een extra auto gehuurd want dit was toch niet echt heel handig, dus voortaan gingen we met 2 auto's op pad. En in elke auto zat een gids die onder het auto rijden vertelde wat ze allemaal zagen en dat waren wij! Gids kevin en gids Daan.
In het kort wat we allemaal hebben gedaan: we zijn naar de zoutpannen geweest, rondje zuid, rondje noord, heerlijk bij de beachhut gezwommen, gegeten en gedronken. We zijn naar het stadje kralendijk bij karels beachbar geweest, gesnorkeld, bij de indianenhut geweest met muziek van hier en daar kwam sinterklaas ook nog even langs heel gezellig. Heerlijk wezen varen met een bootje, en ondertussen een keer stoppen om te plonsen. Op zaterdag hadden we sinterklaasavond met zijn alle, ook Arie en Jose waren erbij en Marco en Petra. We hadden een spel bedacht met vragen en opdrachten en als je die goed had mocht je een cadeautje uitpakken en op het eind ging iedereen er met 2 cadeautjes van door. Super geslaagd vonden wij. En op de laatste dag zijn we nog naar de grotten geweest, en in een daar van konden we heerlijk zwemmen. Dat was ook wel nodig want we hadden het er warm van gekregen. En toen zaten de 10 dagen er al weer op en moesten de vakantiegangers weer naar huis. Kei leuk dat jullie hier waren en hopelijk was het geslaagd wij vonden van wel!
En toen waren we weer met zijn tweetjes, en al bijna op de helft van onze droom.
We hebben afgelopen zondag de kerstboom gezet en nu nog een paar kleine versieringen en we zijn klaar voor kerstmis. Het is wel raar hoor om in je zomerse outfit de boom te versieren maar het heeft ook wel weer wat. Hier wordt alles over de top versierd ze zijn hier dol op lampjes, kleuren en glitters!! Was al blij dat we gewoon witte lichtjes aan konden komen voor onze boom. Mocht het niet meer lukken om voor de kerst een verhaaltje te plaatsen, wensen wij jullie alvast allemaal fijne kerstdagen!!!
Liefs en xxx van ons twee

• 13 December 2012 - 14:15

Tante Ans:

De tijd vliegt inderdaad zeker als je het zo goed naar je zin hebt wij wense jullie een hele leuke kerst in de zon lekker helemaal anders en daarna een goed begin van 2013 dat het voor jullie maar en super jaar mag worden liefs en een dikke knufel van ons. XXX

• 13 December 2012 - 14:50

Astrid Gremmen:

Poeh Poeh wat gaat de tijd snel. De kerstboom zetten in de zon voelt inderdaad vreemd, ik heb 1x kerst meegemaakt in Amerika met 30 graden, heel vreemd maar wel leuk! Geniet van 3 maanden en dan gaan we weer een borrel pakken op Piekenhoef! Gr. Astrid

• 14 December 2012 - 18:58

Anita:

wij zijn weer bijna een weekje thuis,was wel ff wennen,het tijdverschil,de warmte, en zonder jullie,maaaaaar wat hebben wij het fijn gehad bij jullie,daar kunnen we nog lang met liefde en plezier op terug kijken,jullie maken het daar wel met zijn tweetjes dat hebben we wel gezien,en nu jullie huisje in kerstsfeer dat maakt het helemaal gezellig,geniet ervan van kerstmis in het warme Bonaire, heel veel groetjes dikke dikke kus xxxxxxx

• 14 December 2012 - 19:37

Jose:

he Daantje,

Kijk voor het eerst op de site, sorry, kwam er niet eerder van!
    Ziet er heerlijk uit.
    De tijd vliegt inderdaad, bij ons ook, geniet er dus maar nog even van.
    Fijne feestdagen toegewenst voor jou en Kevin.
    Tot april, groetjes jose

• 18 December 2012 - 21:34

Carin:

Lieve Daan en Kevin,

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen, top ! Tja en wij nu 3 maanden zonder onze Daan...... Wat zou het leuk zijn om even samen bij te kletsen.....3 weken terug zijn we met de poli, de secretaressen , Lous en Marlous wezen eten bij Marita in Heijen. Ze heeft haar verbouwde huis laten zien,prachtig is het geworden, daarna heerlijk gegeten met een glaasje wijn....of twee....hihi.Het was echt gezellig ! De week erna zijn we wezen eten met de meiden v Druten, Astrid, Jose en marielle, natuurlijk bij de optie in Druten. ook hier weer heelijk gegeten met een wijntje erbij.... Inmiddels is Mendy met zwangerschaps verlof, daar was ze ook echt aan toe. Sandra heeft een vaste aanstelling gekregen. Niels vertrekt per jan naar de radboud en Teunette gaat in Kleve werken. We zijn allemaal goed gewent op de nieuwe poli"s, lekker werken is het zo.Wij wensen jullie nog 3 maanden veel plezier daar en hele fijne feestdagen en een top 2013! Dat jullie samen een goede keuze gaan maken voor jullie toekomst. dx Carin

• 20 December 2012 - 22:44

Astrid Teunissen:

Hoi Daan en Kevin,

Het ziet er allemaal idd heerlijk uit waar jullie verblijven . Jose en Carin hebben je al een beetje bij gepraat hier voor .:) Weken vliegen voorbij en voor je het weet ben je al weer terug bij ons in Druten . Het jaar sluiten we af met 2 weken vacantie en geen poli in Druten . Intussen wordt er hard gewerkt aan een oplossing aan de balie en komt er hier en daar uitbereiding . Kortom allemaal leuke ontwikkelingen voor het nieuwe jaar . Mijn vacantei is vandaag na een hectische week begonnen . We hebben allemaal zin in een paar dagen vrij en even rust..... We gaan nu omschakelen in 2 dagen voor de reis naar Bangkok en zaterdag avond vliegen we richting het warme land, en zitten onder de boom met andere temperaturen :) Voor jullie samen hele fijne feestdagen en een heel goed uiteinde met een super begin voor 2013 . Geniet nog van alle moois en tot in het nieuwe jaar . Groetjes Astrid

• 25 December 2012 - 02:06

Daan En Ronnie:

Hey Kevin en Daantje,
    Beter laat reageren dan niet wor, had beetje probleem met de mail. Maar had de verhalen en foto's enzo gezien volgens mij hebben jullie t inderdaad kei leuk gehad, hebben genoten van de verhalen van (schoon)pappa en (schoon)mama. En inderdaad al op de helft inmiddels met jullie droom, ik hoop dat de staatloterij goed valt dan kunnen wij ook nog een stukje van jullie droom komen meepikken. En wij willen jullie zekers ook een hele goeie kerst toewensen en al wat wenselijk is voor t komende jaar.
    Groetjes Daan, Ronnie en de kids. XXX

p.s mijn cocosnoot is al een heel eind ingedroogd dus kan hem bijna gebruiken... mooi ding.