Vrienden over uit Nederland - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu Vrienden over uit Nederland - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu

Vrienden over uit Nederland

Blijf op de hoogte en volg Kevin

28 November 2012 | Bonaire, Kralendijk

Hallo! daar zijn we weer. Voor ik vertel over de laatste paar weken eerst even wat vragen beantwoorden van de vorige keer. Hier op het eiland wordt wel gefietst tante Ine alleen niet door ons haha is een beetje erg heet overdag. Het zou eventueel nog wel in de avond kunnen maar we hebben ook geen fiets dus dan houdt het al op. Met Kevin en het werk gaat het goed, hij is langzaam gewend aan de hitte tijdens het werken. Het vraagt wel meer van je dan in nederland maar met voldoende drinken (z'n 6 liter) en schaduw is het goed te doen.
Afgelopen week waren Bianca, Johnny en Alissa hier op vakantie,super gezellig geweest. Ze zijn 11 dagen hier geweest en zijn afgelopen zondag weer vertrokken naar huis. We hadden lekker een paar dagen extra vrij zodat we met zijn 5 op pad konden. We hebben zelf ook bijna vakantie gehad met wat we allemaal gedaan hadden. Heerlijk aan het strand liggen en snorkelen in de zee, rondje zuid gedaan om te kijken hoe het eiland er daar uit ziet, rondje noord en aansluitend zijn we gestopt bij een lokaal tentje met muziek van hier erg gezellig. Op maandag hebben we een bootje gehuurd lekker varen en zo af en toe een duik in het water om af te koelen. We zijn een paar keer lekker uit eten geweest met zijn alle. Bianca en Johnny zijn nog wezen duiken terwijl wij op Alissa paste die mocht nog niet mee, was net iets te klein om te duiken met 9 maanden. Heerlijk op het terras gezeten en lekker geluierd.
Ook is sinterklaas hier aangekomen, was erg leuk om te zien. Er was een grote boot met pieten en een kleiner bootje waar wat pieten en sinterklaas op zaten. Het paard van sinterklaas stond al op de kade, dacht trouwens altijd dat het paard van sinterklaas wit en groot was. Hier niet, hier was hij klein en zwart haha. Maar dat was nog niet het vreemste van alles, sinterklaas is hier net als de zwarte pieten ook gesminckt! haha Wat hebben we daar met zijn 4 om gelachen, hier wordt sinterklaas wit gesminckt namelijk. Anders klopt het niet als we hier een donkere sinterklaas hebben dus maken ze hem gewoon wit!
Tijdens al die leuke dingen en gezelligheid hebben we ook nog gewoon gewerkt, de boomhut is nu bijna af waar Kevin mee bezig is, en bij mij op het werk met Noortje is alles goed. En zo gaat het allemaal rustig verder en zijn we al weer ruim 2 maanden hier, gaat echt super snel allemaal. We hebben er wat leuke foto's bij gedaan van de afgelopen week en natuurlijk van de sinterklaas.
Johnny, bianca en Alissa wiij vonden het super leuk en gezellig dat jullie hier waren op vakantie, we zien jullie weer in maart op de piekenhoef.
Nou dat was het wel voor deze keer, tot snel allemaal en de groetjes aan iedereen. Dikke kus en knuffel van ons

• 28 November 2012 - 14:57

Tante Ans:

Wat super gezelig allemaal mmmm jaloers.
    Dikke knuffel van ons XXX

• 29 November 2012 - 10:42

Patricia:

Haai! Heb je geen close-up van de sint? Lijkt me wel lache!

• 29 November 2012 - 13:24

Daan En Ronnie:

Hoi Kevin en Daan.

Leuke foto's zeg, lijkt inderdaad of jullie ook vakantie hebben gehad. De foto van de witte Sint hek bij jullie mam gezien........das echt unne (witte) klaas! haha.
    Johnnie was gister efkes in Herpen die had het erg leuk gehad zei die idd.
    Allemaal weer leuk leuk leuk. En jullie vooruitzicht ook leuk leuk leuk leuk.
    p.s veel plezier vooral de komende 10 dagen?????? Jullie snappen hem zelf wel.

Groetjes Daan 1, Ronnie en de kids. XXX

• 30 November 2012 - 13:08

Astrid En Misschien Ook Jorgo:P :

Hey buurtjes!

Geweldig om te lezen hoe jullie het naar je zin hebt in het warme land. Hier in NL hebben we alweer moeten krabben. Ik had vernomen van Jorgo dat de vakantie zijn met Jhonny & Bianca erg leuk was.
    Grappig om te zien hoe ze in andere landen sinterklaas vieren :)
    Geniet ervan!

X Astrid

• 08 December 2012 - 22:16

Mariëlle:

Hallo,

Vanuit het koude, witte Nederland dacht ik op zaterdagavond eens even jullie verhalen te lezen over het avontuur op Bonaire.
    Wat grappig trouwens, die wit geschminckte Sinterklaas bij jullie.
    Hier ligt een pak sneeuw en 's morgens moet ik vroeg het bed uit om de autoruiten te krabben voordat ik naar Druten ga.
    Misschien heb je al gehoord dat Wilma inmiddels Druten heeft verlaten. Ik werk ma, di, woe aan de balie en op donderdag nog in Nijmegen op de dialyse. De baliewerkzaamheden in Druten worden voorlopig op do en vrij door iemand anders gedaan. Wellicht is het één en ander gewijzigd als je terug bent eind maart.
    Verder alles oké hier.
    Alvast fijne feestdagen en een goede jaarwisseling. Werk ze daar en geniet er ook vooral heel veel van!!

Groetjes, Mariëlle