Nog maar 2 weken - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Kevin

07 Maart 2013 | Bonaire, Kralendijk

Hallo allemaal,
Daar zijn we weer met een nieuwe update. Het zal een van onze laatste verhalen zijn, want we zijn begonnen aan de laatste 2 weken hier. Het zit er al weer bijna op, vandaag over 2 weken zijn we al weer 1 dag op Nederlandse bodem. Echt snel gegaan allemaal, maar goed eerst maar eens vertellen wat we de afgelopen weken hebben gedaan. Natuurlijk hebben we nog gewerkt, ik alleen niet meer. Na een klein meningsverschil was het beter om niet meer terug te komen. Dus zit mijn werk er hier al op dus heb hier thuis maar een beetje rond gehangen en gezorgd dat alles schoon was. Als Kevin dan thuis kwam hoefde hij lekker niets meer te doen en kon hij ook genieten van het lekkere weer. Vanaf nu zijn we allebei lekker thuis en hebben we nog 2 weken samen vakantie !
We hebben de afgelopen week heerlijk geskottelbraaid op het strand samen met Arie en Jose en hun hond Beatle ook Petra en Marco waren er bij samen met hun honden Beau en Tibbs. We waren naar het strand gegaan waar hun altijd de honden uitlaten, daar hadden ze mooi een hutje gebouwd zodat je een beetje schaduw had en uit de wind kon zitten. Kei leuk hutje, helaas is het afgebroken door Stinapa ,zij onderhouden de stranden en de zee zodat alles netjes blijft. Helaas vonden ze het niet mooi, ondanks dat het van uit de zee aangespoeld materiaal was gemaakt. Maar we hebben er een keer van mogen genieten, was een gezellige avond en het eten smaakte prima.
Kevin heeft van Marco zijn eerste duikles gehad in het zwembad van Arie en Jose het ,het was super gegaan, de volgende dag zouden ze in de zee gaan duiken maar dat is niet meer gelukt. Kevin had teveel last van zijn oren gekregen door de druk, dat was wel jammer maar dan blijven we gewoon lekker snorkelen.
Van het weekend hadden we een lekkage gehad in de badkamer, we kwamen er alleen een beetje te laat achter. Dus stond de badkamer, 2 slaapkamers en een stuk van de woonkamer helemaal blank. Wat een bende was dat, denk dat we wel 10 emmers water hebben op gedweild s'morgens vroeg toen we net wakker waren. Poeh poeh wat een ellende.
We waren op zondag ook nog naar het strand bij Lac geweest, een van de zuidelijkste stukken van het eiland, daar staat een lokaal tentje waar ze op zondag middag muziek hebben. Daar hebben we mooi even gezellig wat gedronken. We zouden met zijn 6 gaan maar uiteindelijk gingen we maar met zijn drieën. Bij Lac heb je hele grote bergen met allemaal schelpen die de vissers daar neer gooien als ze leeg zijn. Ze zijn eigenlijk super mooi om mee te nemen maar dat mag niet helaas. Nadat we bij Lac waren geweest zijn we nog even naar Kontiki geweest, het hotel waar Marco en Petra wonen en werken. Daar hebben we nog even wat gedronken en gegeten met hun, dus dat was weer een geslaagde middag/ avond.
Nou dat was het denk ik wel weer voor vandaag, dan ga ik er nog wat foto's bij doen en dan nemen we lekker een duik in het zwembad. Even lekker afkoelen, is wel nodig af en toe hier. Tot de volgende keer maar weer, dat zal waarschijnlijk de laatste keer zijn vanaf hier.
Dikke knuffel en kus van ons

• 07 Maart 2013 - 19:27

Gerard En Corrie:

ja geniet er nog maar van met een vakantie want misschien wordt het nog wel lang voordat je weer zolang in een warm land gaat verblijven. jullie hebben mooie foto's en volgens mij een hele mooie tijd achter de rug als ik het zo in de verhalen lees. hier is het van de week ook een paar dagen mooi weer geweest met al lekkere temperaturen, maar nou hoorde ik vanmorgen dat het van het weekend weer gaat sneeuwen we wachten af wat het gaat doen. en als jullie terug komen stop dan gelijk die zon in je koffer want daar zijn we hier wel aan toe groetjes en tot het volgende verhaal.

• 07 Maart 2013 - 21:15

Tante Ans:

Nog Heeel veeel plezier en heerlijk zal het zijn als jullie weer bij de familie zijn we hebben genoten van jullie avontuur goede thuisreis en tot gauw liefs en een dikke knuffel van ons XXX

• 07 Maart 2013 - 21:59

Linda En Sander:

Haa,

Dat klinkt weer allemaal heel erg gezellig!
    Hier begint het weer ook weer wat beter te worden dus tegen de tijd da jullie terug zijn vriest ut misschien nie meer elke dag hahah.

We hebbe nu al zin in jullie terug komst dus doen snel meete als jullie terug zijn!;)

Liefs linda en Sander

• 08 Maart 2013 - 08:13

Ben En Tonnie:

Wij wensen jullie een fijne vakantie en geniet er nog even van. Voor je het weet zijn jullie weer thuis.
    Alvast een goede reis gewenst en tot gauw.

Groetjes van ons.

• 08 Maart 2013 - 17:28

Daan En Ronnie:

Hoi Kevin en Daan.

Zitten weer een aantal leuke foto's bij. Jammer dat het duiken niet ging met Kevins oren.
    Inderdaad nog 2 weekjes en dan komen jullie weer terug in ons ouwe kikkerlandje.
    Zal wel efkes wennen zijn, hier was t van de week ook paar dagen 16,17 graden, heeeerlijk.
    Maandag geeft ie weer vorst en sneeuw aan, t blijft een raar land, haha.
    Maar goed geniet nog van de laatste weken, doe nog lekker leuke dingetjes.
    Wij kijken stiekem nou wel uit hoor naar 20 maart, zijn echt benieuwd na jullie verhalen enzo.

Groetjes Daan, Ronnie en de kids. X

• 08 Maart 2013 - 19:51

Ine:

Raar zal het zijn voor jullie om van de zomer naar de lente te gaan, een beetje onnatuurlijk toch? Fijn om jullie over een paar weken weer te zien, helemaal bruin gebakken natuurlijk. Ik heb genoten van jullie reisverslag en zo op die manier ook van Bonaire, het lijkt me een lekker relaxt land. Tot gauw, groetjes, tante Ine en ome Willy, Xxxjes.