Onverwacht bezoek uit nederland - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu Onverwacht bezoek uit nederland - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Kevin Daantje - WaarBenJij.nu

Onverwacht bezoek uit nederland

Blijf op de hoogte en volg Kevin

26 Oktober 2012 | Bonaire, Kralendijk

Hallo daar allemaal aan de andere kant van de oceaan. Voor ik weer verder ga met onze belevenissen, bedankt voor al die kei leuke en lieve reactie's op onze verhalen.
Hoe is het daar? We zagen dat het nu langzaam herfst/ winter wordt daar bij jullie allemaal. Hier veranderd het weertje nu ook weer langzaam. We hebben weer wind heeeeeerlijk!! en de limpie limpies zijn ook verdwenen nu wat een verademing kunnen we weer rustig buiten zitten zonder dat er zo'n ding in je neus vliegt. Vorige week hebben we onverwacht visite gehad vanuit nederland, Petra van ome Leo. Mama mailde ons dat die hier op vakantie kwamen en dat ze graag een keer met ons wat wilde drinken en dat vonden wij ook een goed idee. Dus op maandag afgesproken bij hun resort om wat te drinken en dit was zeer geslaagd dat we voor donderdag ook wat afgesproken hadden. Ze zijn toen lekker bij ons wezen skottelbraaien wat ook weer erg gezellig was. Op zaterdag zijn ze weer naar huis gevlogen met een kleinigheidje voor ons pap en mam en de pap en mam van Kevin.
Afgelopen zondag waren we hier naar een lokaal tentje geweest met muziek van hier, samen met Jose en Arie en daarna lekker uit eten en toen was ons weekend al weer voorbij en moesten we weer werken.
Oja het regen seizoen is hier nu echt begonnen, we hebben al wat flinke tropische buitjes gehad met onweer. Waar Kevin aan het werk is, was de bliksem ingeslagen en is gewoon een heel stuk van de betonne muur weg kunnen ze weer opnieuw beginnen. Gaat echt super hard dan een buitje onweer hier. Ik denk dat we het zo wel weer verteld hebben, gaat allemaal goed hier . Zijn allebei lekker aan het werk en daarna lekker genieten van het mooie weer. Tot de volgende keer maar weer groetjes xxx van ons!

• 26 Oktober 2012 - 20:42

Tante Ans:

Echt super leuk allemaal, wat zijn afstanden nog?? en er zit nog meer visite aan te komen hoor ik wel dat wordt nog meer genieten en voor je het weet is het tijd om weer huiswaarts te gaan maar hoe is daar temperatuur tijdens het regenseizoen ?? we weten nog zo weinig van daar en zijn best benieuwd.
    Hoe gaat het op je werk Daniëlle je hebt echt een super baantje gevonden, geweldig !! we kijken uit naar jullie volgende bericht.
    Dikke knuffel veel liefs en groetjes van ons XXXX

• 27 Oktober 2012 - 15:32

Tante Ine:

Hoi Daniëlle en Kevin,
    Als ik je verhaal lees dan denk ik aan een héééle lange vakantie maar ik lees dat er af en toe toch ook nog gewerkt word. Het is hier heerlijk herfst, mijn favoriete siezoen, ik zou dit niet graag willen missen of het nu regent of stormt dat maakt mij niet uit, ik houd van de herfst. vandaag is het mooi weer met een zonnetje erbij en na een tijd van wat hogere temperaturen gaat die nu wat zakken vannacht heeft het voor het eerst gevroren hier maar ik heb een lekkere dikke winterjas (wel een beetje aan de grote kant) die heb ik na gisteren zomaar erbij, iemand heeft hem niet gemist ondanks de kou toen hij huiswaarts ging na een feestje van Willy's verjaardag. Ik zie alweer uit naar jullie volgend zomers verhaaltje, geniet ervan.

• 28 Oktober 2012 - 12:00

Daan En Ronnie:

Hoi Kevin en Daan.
    Leuk dat jullie t zo na de zin hebben, de beestjes weg zijn en kortom jullie je denk ik al wel genesteld hebben. Fijn dat t goed gaat met werken daar voor jullie beide en dat je tussendoor dan nog een beetje kunt genieten, uiteten en zo...leuk leuk leuk. En binnenkort weer bezoek! Hier is inderdaad de herfst flink ingeslagen maar t heeft ook wel weer wat hoor! Leuk Daan dat je even belde vond ik supergezellig zijn we toch weer vanalles beetje op de hoogte, al blijven we dat echt wel (Anita en Gradje). En natuurlijk jullie acties hierzo, nou ga zo door en tot de volgende update zullen we maar zeggen.

Groetjes Daan 2, Ronnie en de kids xxxx.

• 01 November 2012 - 21:56

Carin:

He He eindelijk Daan , zit ik nu op jullie site. Ik heb 2x eerder vanuit Druten samen met Jose iets willen neer tikken, maar daar kwamen we niet op jullie site. Leuk om al wat te lezen hoe het jullie daar vergaat.

In Druten gaat het goed met Jose, jij hebt haar goed ingewerkt.Het wordt er als maar mooier met allerlei kunst aan de muur en ook mooie voorwerpen in de hal. We hebben vorige week calamiteiten training gehad met al het personeel van Druten met ontruimings oefening.......ging niet helemaal goed, de brandweer rukte uit, de meldkamer was vergeten om door te geven dat het om een oefening ging.Wel lachen,hoor.

Op woe ochtend gaat de nefroloog s:morgens poli draaien.Wordt wel heel druk ,zo. We starten a.s. woe.....we gaan kijken of het gaat lukken met de vassen en de poli van DR Veu.

Verder is Mendy al flink zwaar en gaat het echt moeizaam om te werken, volgens mij moet ze nu nog iets van6 weken werken.....pfffff. Ik weet niet of ze dit red.

Voor Sandra zijn de urologen in actie gekomen om te kijken of ze toch een vast contract kan krijgen, wordt vervolgt.

Hier gaat in wijchen alles zijn gangetje, Koen inmiddels voor zijn autorijbewijs geslaagd en mag rijden met ons als coach, stoer, hoor! Ook een vriendin gekregen. Nina blijft volhouden met haar vriendje( al 15 maanden) Berno en ik zijn nog steeds druk met van alles......

Tot gauw weer op de mail en jullie daar lekker werken , geniet van het weer en dat jullie samen dit avontuur zijn aan gegaan. Heb je al iets gelezen in het boek van Ben?

dikKe kus, Carin

• 05 November 2012 - 22:35

Astrid Teunissen:

Hoi Daantje en Kevin ,

Helemaal super om jullie verhalen te lezen .
    Ik dacht het word tijd voor een berichtje uit Druten , en zag dat Carin dezelfde gedachten had :)

We missen je wel , men vraagt geregeld naar je in Druten hoe het met jullie gaat in het mooie Bonaire .
    En wij maar vertellen mooi weer, mooie omgeving ( al kijkende naar ons herfstweer ), leuke baan enz enz .
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en dat alles naar wens verloopt .

Inmiddels heeft Wilma ons verlaten, ze wordt begeleid via het loopbaan traject cwz en proberen een baan voor haar in of extern te vinden . Cwz heeft een vacature stop , dus dat zal moeilijk kunnen worden .
    Morgen komt er en medewerkster uit het cwz voorlopig voor de do en de vrijd.
    Marielle werk nu de di op meergewerkte uren en daarmee proberen moeten we het nu zien te redden :)
    Er is wel een plan weg naar het management ivm uitbereiding personeel en oplossing voor de balie.
    Zoals Carin al aangaf , komt er op de woe morgen een half intern spreekuur bij en heeft de longarts interesse in een dag poli draaien .
    Wie weet hoe ver we zijn als je weer terug komt ..:)
    Jose heeft het goed naar haar zin en het loopt prima op de woensdag .

Ja die calamiteiten training was wat, we misten de BHV van de poli ...Gelukkig had Marielle de training ook gedaan en zijn we veilig uit het pand gekomen :)

De kinderartsen zijn eind oktober ook van start gegaan met het EPD. Wel een stuk bewerkelijke met invullen dat bv urologie of longarts .

Langzaam moet ik me tussen door ook nog voorbereiden op onze reis naar BK , voel dat ik daar niet echt aan toe kom . Maar rond kerst zitten we allebei heeeeel ver weg van Druten ..:)

Succes met alles geniet van het mooie weer en de omgeving en elkaar.
    Groetjes van iedereen uit Druten en tot een volgend bericht ..xx